måndag 30 januari 2012

















(Efter att ha ägt två, rosa hello kitty dockvagnar, som båda gått sönder.
Bestämde jag och Iris att det var dags att byta upp oss till något bättre, och mer hållbart. Valet föll på denna lilla sak. Och tjugo hela kronor fick den vara värd!)


Nyss kommit in från en långpromenad, och herrejisses vad skönt det var, fast kallt.
Och varför detta nu då? Jo, för att det är Måndag. Men mest för att min sjukgymnast ringde imorse och frågade hur många gånger jag utnyttjat mitt "gym recept" hittills.

Inte en enda gång. Men snart. Snart så. Jag måste förbereda mig bara.

Däremot var jag ner på gymmet idag, och köpte crossfit medlemsskap åt min (idag) 32 åriga sambo. Japp. Det var det förhållandet det. Antar att han kommer bli sådär biten, som alla de där crossfit människorna verkar bli. Nästan sådär, att man funderar på om crossfit egentligen är en täckmantel för någon slags sekt?

Återstår att se.

Är han glad, är jag glad.

Och så får jag lite mer press på mig, för om han nu blir biten, kommer kontrasterna mellan oss bli lite för stora för att det ska kännas okej!

1 kommentar:

  1. Hahaha, ja du är rolig du. :) Du måste gå till gymmet, annars får du komma hem och springa hos mig på bandet. Kram

    PS) Snygg vagn!

    Moder

    SvaraRadera