fredag 3 februari 2012

Ledig Fredag



Dagens fynd, en dragspelslampa. Som faktiskt inte ens torkat på de här korten, och som ska upp på väggen. Vi har kikat på liknande, för flera tusenlappar. Just därför känns det extra kul när man hittar en för hundra kronor. Den var i mässing (Och jag vet att det är på ingång, men jag är inte riktigt där än) Så vad tycks? Hiss eller diss?

Jag har gjort några fler fynd på slutet, som jag är så glad över att jag knappt vågar göra iordning dom. Men ni får se när dom är klara!


  • Ledig Fredag
  • Somnade framför Bolibompa, och drömde att helgen var slut. Värsta mardrömmen på länge.
  • Åkte på två loppisar.
  • Sprayade loppisfyndet.
  • Handlade Fredagsmys.
  • Nedslag i soffan.
  • Funderar på något vettigt att skriva. Kommer inte på något.
  • Dricker en god öl.
  • Tjejkompisar tjatar om utgång, men nääe!
  • Sambon tjatar om crossfit.
  • Jag funderar på varför inte alla människor handlar på loppis, och vad man gjorde innan sprayfärgen kom?
  • Känner mig äldre än jag är.
  • Fortsätter dricka min öl, och är rätt nöjd med Fredagen!


Hoppas ni har en bra Fredagskväll!

4 kommentarer:

  1. SNYGG!
    Nu blev ja ju himlans nyfiken på resten av dina loppisfynd!! Men du får väl förtälja på torsdag om du inte redan har slängt upp bildbevis här vid det laget...
    Trevlig helg gumms!

    SvaraRadera
  2. HISS absolut, verkligen jättesnygg!

    SvaraRadera
  3. Vad du är kreativ och duktig, njutning att följa din blogg, kram farmor

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hamnade på din blogg av en slump och är helt grön av avund över ALLA sjukt fina lampor du hittat på loppis! Hur kan en människa trilla över SÅÅ många fina lampor!? Som sagt, grön av avund! Hälsning petra

    SvaraRadera