fredag 16 december 2011

Hysteri.

(Ovanför vårt lilla sidobord i vardagsrummet har en drös kort på mig och min kära familj fått komma upp. Lite snett och vint, precis som vi!)


Idag är det en sådan där sentimental dag.

En sån där dag då man tänker på allt och alla som inte har det lika bra som vi. Livet är så fruktansvärt orättvist ibland!


Jag är så otroligt tacksam för alla fina människor i mitt liv, och jag saknar alla som jag av olika anledningar inte har i mitt liv längre.


Och när julhysterin slår till (vilket den gjort för längesen) tänker jag slå bort den, och istället vara så otroligt glad över att vi faktiskt har allt vi behöver. Och mer därtill.


För jag vägrar låta min lilla tjej tro att julen handlar om julklappar, stress och pengar.
Det får aldrig någonsin hända!

Aldrig!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för ett eftermiddagspass, och för er som vill göra en god gärning i jul. Klicka hem era julklappar här.

Trevlig Fredag!

Ps. Vad kul att ni kommenterar. Jag blir SÅ glad! Kopparna är köpta på en lokal loppis för en 5:a styck! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar