måndag 6 augusti 2012

Whatever you do. Dont do it!

Loppis, loppis, loppis. Alltid loppis.

Kikar in en snabbis innan eftermiddagsjobb, och uppmanar er att:


INTE se filmen jag skrev om igår. Battleship.

Gör det inte. Absolut inte. Det finns miljonertriljoner gånger viktigare/vettigare/roligare saker att pyssla med, än att slösa bort sin tid på något dylikt.

Spelar ingen roll hur snygg Rhianna är, för ingen är så snygg att den där filmen blir sevärd. Inte ens Skarsgård.

Nu stängde vi iofs av efter halva, men jag har svårt att tro att något skulle kunna rädda den redan första, usla halvan. Så.. Dont do it!

Nu. Jobb. Om jag har något kvar dvs.
Efter min lilla stöldturné.

Jag börjar tro att jag saknar impulsspärr. Ni vet sådan där som spelmissbrukare och mytomaner saknar? För ibland handlar jag, långt innan jag tänkt.

Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar