fredag 25 juni 2010

Lastpall..

God förmiddag!

Kommer ni ihåg att jag i förra inlägget skrev att jag hittat en del saker, som Simon vägrade ta in i huset? Detta var en av dom sakerna.. En sliten lastpall. Inspirerad av en annan bloggare förvandlade jag den till ett bord. Ett lastpalls bord. Snacka om återvinning ;)

MEN.. vi är ju två som bor här, och Simon vägrar ha detta inne. Så det ska få flytta ut och fungera som grill/avställningsbord. Men fram till Simon blir pigg nog att bära ut det, får det mellanlanda i vår hall. Jag funderar på att vitlasera det? Jag tror det skulle kunna bli bra. Men avvaktar än så länge.


Hursomhelst.. midsommar idag. Hoppas ni får en riktigt trevlig dag/kväll. Själv ska jag jobba hela dagen, och missar när mitt lilla troll ska dansa runt midsommarstången :( Känns riktigt tråkigt. Men vi hade vårt egna lilla firande igår, med god mat.. massa olika efterrätter, och ännu mer godis. Så jag är nöjd ändå :)

Kör försiktigt och ta det lugnt ikväll!

Kram

1 kommentar:

  1. Trevlig midsommar till er fast ni redan firat =)
    Fränt med bordet, synd det ska ut =)
    kramar Laila

    SvaraRadera