söndag 11 juli 2010

Sommar..

Hej i värmen!

Nu har väl äntligen solgudarna fattat grejen!? Det ska vara sol på sommaren, inte regn. Duktiga solgudar. Nu är det förbjudet att klaga. I love it!

Fast jag klagar en del ändå. Mestadels på jobbet där jag spenderar mina dagar mest. Jag jobbar på ett sjukhus här i stan. Som har det så O-L-I-D-L-I-G-T varmt. Att jag idag (när jag märkte att viss medicin tom smält och var obrukbar) övervägde att ringa tidningarna. Det är icke humant. Banne mig! Så jag klagar dels på det.. att det är för varmt, för oss.. och för de stackarna som tvingas bo där 24/7. Och jag klagar på att jag Måste vara där när det är superfint väder ute.

Semestertider på jobbet (lyckliga ni!) betyder väldigt intensiva dagar på jobbet. Och man är helt slut när man kommer hem, så här hemma händer det ingenting. Och kommer nog inte göra på hela sommaren. För vem vill vara inne och pyssla i det här vädret? Inte jag inte! Så idag får ni se lite sommarbilder på min underbara lilla tjej.. <3





Tre arbetspass kvar till semester.. YEY!

(det skålar vi för!)


























2 kommentarer:

  1. världens sötast lilla skrotunge <3

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om värmen på jobbet. Inne på en boendes rum mätte 30 grader. Jag var såå förbannad hela dagen. Fläktsystemen funkar inte som dom ska. Vi kanske ska gå till tidningen ihop? För detta är inte VÅRD. Fina bilder på prinsessan =) Och skönt med semester snart.. Puss på er

    SvaraRadera