lördag 24 april 2010

Loppis tur!

Loppis dag!

Med stora förhoppningar på att hitta saker idag, var jag nästan helt säker på att jag skulle komma hem tomhänt. Men där hade jag fel.. för oj vad jag har fyndat.

Jag kastar in en bild på sakerna, tagna i vårt garage. Här är allt ofixat och oputsat. Ni får bättre bilder sen när allt är klart och hamnat på sin plats.

Fynden idag blev en växa-säng (som jag har letat!) Ett bord med stålben och träskiva, två snygga lampor (jag har lampmani för tillfället. Och detta är nummer 7 & 8 inom mycket kort tid) En grind, En pappelina matta till Iris rum, bäcker och småkrams till Iris, en mortel i sten, en ganska frän lampa (en till!) som man hänger på en krok. Den ska få flytta in i mitt stålskåp. + lite annat småkrams. Allt detta för ganska precis 500. Ibland har man tur! Sakerna syns inte så bra på det här kortet, men ni ska få se sen.. vad snyggt det blir!



Nej.. nu har jag jätte bråttom. Frida är här snart, och jag har varken duschat, städat eller vilat. Allt det där jag skulle hinna (suck!)

Ses på dansgolvet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar