torsdag 4 februari 2010

Kameraproblem!

Hejsvejs!

Det är som så att jag så lägligt tappat bort sladden till kameran, och kan därför inte lägga in kort. Jag ska göra ett ryck imorgon och försöka hitta den.

Det går framåt i huset iallafall. En vägg till köket är riven, och elen är snart omdragen. Sovrummet är gipsat och spacklat. Murstocken är framhuggen (av mig!) och snacka om träningsvärk efteråt. Aj, aj aj.. Men det var det värt. Den kommer nog bli fin tror jag!

Annars är jag inte alls så ivrig som jag trodde att jag skulle vara. Har egentligen inte alls
tid att renovera just nu. Jag har fullt upp med en ettåring, jobb och träning. Men antar att det blir annat när allt grovjobb är klart. När det är styling och inredning kvar. Då vaknar nog lusten igen!

Kolla in dom här bilderna. Det här gillar jag. Fast kanske med en liten, liten tvist. In med någon äldre, sliten detalj. Men något liknande.


http://www.skonahem.com/inredning/mobler-rum/industriell-new-york-kansl/

Återkommer med mer bilder inom kort!

hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar