måndag 22 februari 2010

Flytt..

Hej Hopp!

Här hemma packas det för fullt. Hjälp vad mycket bråte man har, massa skräp. Och mitt i all packning, rensning, organisering mår jag illa. Illa, illa, illa. Jag blir G-A-L-E-N! Jag är trött på att kräkas.. men samtidigt har jag blivit så van vid det att idag när jag stod böjd över toaletten sa jag till Simon:

-- Usch Darling.. det är inge kul att kräkas när man inte har något att spy.

Som om det någonsin är kul? Nej fy.. får hoppas läkarna hittar på felet. Annars blir jag nog tokig snart. Men nog om det!

Över till nästa jobbiga sak. 3 dagar innan vi ska vara ute ur lägenheten pajar SJÄLVKLART diskmaskinen. Det rann vatten i hela köket, och älskade lilla Iris halkade självklart och slog sig ganska rejält. Dumma maskin. Så nu måste vi hinna laga den också. Hur vi nu ska kunna göra det?

Det ska aldrig vara lätt inte!

Näe.. nu måste jag hjälpa killarna packa. Nästa inlägg jag skriver blir i vårt hus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar