lördag 7 juli 2012

Helt seriöst.

Fin loppisfyndad ram, har fått bli griffeltavla i Iris rum. Påse åt nattlinne HM. Plåttunna Ikea.

Sommarklänningen hänger redo. Spegel loppis. Galgar Åhlens.

Fågelbur gammal. Fjärilar Panduro. Ramar loppis.

Enkelt diy tips. Fyndade två små fåglar för en 5:a på loppis. Plockade en gren utanför huset, som jag täljde och målade. Och nu sitter fåglarna så fint där och pussas.

Loppisfyndad Maja figur, klocka och burkar. Kaninen är en nattlampa och köpt hos Julias vita drömmar.

Iris rum är målat i en ljus rosa-lila färg. Den fina lilla virkade hello kitty figuren har duktigaste Anna gjort.

Solen!

Vart sjutton har du tagit vägen? Vi har lite att snacka om du och jag.

Du förstår.. att det är såhär.

Jag gick på semester för exakt två veckor sedan. Vilket är lika med 14 dagar, 336 timmar sen, och 20160 minuter sedan. Tjugotusenetthundrasextio mycket värdefulla minuter.

Sedan dess har du lyst (skämtåsido) med din frånvaro, förutom en dag, då du var så stark att jag brände mig, och blev knallröd. Men du är förlåten för det. Se det som glömt.

Egentligen var det väl inte bara ditt fel att jag brände mig.
Jag kan ta på mig en del av ansvaret. Du förstår, jag blev så glad över att se dig, att jag studsade ut i solstolen, och rörde mig inte ur fläcken på hela dagen.

Dumt. Jag vet.

Men nog om det.

Nu har jag ungefär 336 timmar och 20160 minuter kvar av min semester, så nu ber jag det allra hjärtligaste. Snälla, snälla du. Var så vänlig och kom tillbaka. Vi saknar dig.

Tvinga mig inte att ta till hot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar