fredag 5 mars 2010

Bänkskivor

Halloj!
Äntliiiiiigen har våra bänkskivor kommit. Inte i sten, men i laminat. Men vet ni vad? Jag älskar dom! Resultatet blev mycket bättre än vad jag vågat hoppats på, och färgen (som heter betong) var finare i vårt kök än i Hth:s lilla provblock. Tror det blir kanon när allt kommer på plats. Tyvärr har vi fortfarande ingen dator, och kamerasladden är nerpackad i någon av alla femhundrasjuttioelva kartonger som pryder både vardagsrum, källare, hobbyrum och garage.
Men jag ska göra ett försök och hitta den, så ni kan få se hur det ser ut i dagsläget.
Skivorna är på plats, hällen ligger och väntar på inkoppling, min fina, vita diskho sitter där den ska.. och skåpen är under uppbyggnad. Snart.. mycket snart slipper vi diska i badkaret. (Eller diska, den (disken) slipper iallafall ligga i badkaret och vänta på diskmaskinen ;)
Nu måste jag jobba igen, jag hoppas jag kan lägga in bilder snart!
So long..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar